Wij gaan voor tevreden opdrachtgevers. Wij willen aantoonbaar bijdragen aan hun doelstellingen. Pas als dat gelukt is, zijn wij tevreden.

Referenties kwaliteitszorg

"Onze jaarlijkse externe kwaliteitsaudit hebben we al vele malen laten uitvoeren door Bureau De Bok. Reden? Wij ervaren de auditor als kritisch en scherp, maar tegelijk ook open en constructief. Hij is in staat om in korte tijd en door middel van enkele vragen tot de kern door te dringen. Hij signaleert dus snel minder sterke kanten in ons kwaliteitssysteem en denkt vervolgens mee over hoe we ons kunnen verbeteren", aldus Edwin Frei, directeur/bestuurder van Het Schild, centrum voor blinden en slechtzienden in Wolfheze. 

"Dankzij de professionele begeleiding van Bureau de Bok zijn wij reeds 7 jaar enthousiast deelnemer aan het certificeringsproces van onze apotheekhoudende huisartsenpraktijk. Met het format van het kwaliteitshandboek dat staat, maak je er middels eigen aanvullingen een uniek praktijkproces- en protocollenboek van. De persoonlijke touch van dhr. Maarten de Bok, zorgt er al snel voor dat de verplichting plaats maakt voor verlichting", aldus de heer Van Helsdingen, huisarts West Terschelling.

Referenties metingen

"Bureau De Bok voert in Het Schild elke twee jaar de CQ-index (cliënttevredenheidsonderzoek) uit, zowel bij onze cliënten met als zonder verblijfsindicatie. Wij keren telkens bij Bureau De Bok terug, omdat wij tevreden zijn over de prima service en dienstverlening en de prettige contacten en ook over de scherpe prijs die het Bureau in rekening brengt. En zeker zo belangrijk: van onze cliënten horen we terug dat de mondelinge interviews op een plezierige manier door de medewerkers van Bureau De Bok worden afgenomen", aldus Edwin Frei, directeur/bestuurder van Het Schild, centrum voor blinden en slechtzienden in Wolfheze.


/
Volg ons op Twitter